Vaker gestelde vragen

Algemeen

Categorie: Algemeen

Wij hechten ook aan de privacy van onze medewerkers en een veilige werkomgeving. Na vervelende ervaringen in het verleden is er voor gekozen om geen namen en foto’s op onze internetpagina te plaatsen.

Categorie: Algemeen

Het heeft onze voorkeur dat betalingen vooraf, per bank, worden overgemaakt. Eventueel kunt u ook pinnen. Er is geen contant geld aanwezig op kantoor dus er is geen wisselgeld voor het geval u beslist contant wilt betalen. Hogere bedragen (€ 2.500 en hoger) mogen op grond van onze regelgeving niet worden geaccepteerd.

Categorie: Algemeen

Nee, het origineel is eigendom van de Rijksoverheid en blijft bij de notaris. U krijgt via het Online Dossier een digitale versie (Pdf-A) ter beschikking.

Categorie: Algemeen

Nee. Er moet een officiële tolk bij aanwezig zijn. Die wordt ingeschakeld door de notaris.

Categorie: Algemeen

Compareren betekent: verschijnen voor een rechter of notaris. De notaris legt vast wie wanneer voor hem verschijnt om iets te verklaren, bijvoorbeeld dat hij zijn woning overdraagt aan iemand anders of wat er moet gebeuren als hij overlijdt.

Categorie: Algemeen

Op onze site is geen e-mailadres vermeld om spambots geen kans te geven. U kunt eenvoudig uw bericht doorgeven via het daarvoor bedoelde formulier op onze site.